Szybsza rejestracja. Szpital wojewódzki we Włocławku uruchamia Centrum Obsługi Telefonicznej - Call Center
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku uruchamia 1 sierpnia Call Center. Szpitalne Centrum Obsługi Telefonicznej ma ułatwić rejestrację pacjentów do szpitalnych poradni specjalistycznych.
Szpital ma dodatkowe numery telefonów, dzięki grantowi Fundacji Anwil, która na utworzenie Centrum Obsługi Telefonicznej przekazała szpitalowi 300 tys. zł. W Call Center będą pracować osoby, które będą odbierać telefony oraz rejestrować pacjentów.
- Dotychczas rejestrację prowadził personel, który odpowiadał zarówno za zapisywanie pacjentów przychodzących osobiście, jak i tych dzwoniących - mówi Karolina Welka, dyrektorka włocławskiego szpitala. - Te dwie czynności trudno było pogodzić. - Osoba dokonująca rejestracji pacjenta przy okienku nie mogła odebrać telefonu, więc pacjent czekający na połączenie, musiał czekać lub próbować ponownie - nawet kilka razy. Teraz to się zmieni diametralnie. Nowy sprzęt i nowe linie telefoniczne oraz Call Center pozwolą na szybka obsługę pacjentów.
Centrum Obsługi Telefonicznej Call Center od 1 sierpnia będzie dostępne pod numerem: 54 412 90 30. Dotychczasowe numery szpitalnych poradni nie zostaną wyłączone.