Kujawy.media.pl
Portal Wydawnictwa Kujawy

Kawa po kujawsku, czy poduszka fajansowa? Konkurs na „Lokalny Produkt”.

Do 2 listopada 2021 r. przedsiębiorcy ubiegający się o tytuł „Lokalny Produkt” oraz nagrodę finansową w wysokości 29 500 zł będą prezentować mieszkańcom prototypy swoich propozycji. Są to produkty nowe, wymyślone i opracowane specjalnie na potrzeby konkursu, a na dodatek można ocenić nie tylko ich wygląd, ale także smak.

O tytuł „Lokalnego produktu” ubiegają się:

Kawa po kujawsku „Bohma” 

– propozycja Restauracji „Dziedziniec” mieszczącej się przy Placu Wolności 20. Jest to propozycja niepowtarzalnej okazji przeniesienia się w czasie do dawnego Włocławka pachnącego kawą zbożową, gdyż proponowana kawa stanowić będzie autorską mieszankę kawy zbożowej oraz Robusty i Arabiki. Klienci restauracji będą mogli raczyć się napojem w wersji mlecznej, kofeinowej oraz bezkofeinowej podawanej w tradycyjnej fajansowej filiżance.

Poduszka Fajansowa 

– propozycja firmy Arwena z ul. 3 Maja 9 znanej mieszkańcom pod szyldem „Jelonek Decor”. Wg zgłaszającego propozycja produkcji „fajansowej poduszki” jest swoistym sposobem na połączenie nowoczesnego produktu z włocławską lokalną tożsamością – grafiką fajansowej róży. Poduszka planowo zostanie wykonana z wysokogatunkowego velvetu na zasadzie nadruku na materiale oraz haftu – mającego na celu zaznaczenie i uwypuklenie poszczególnych płatków kwiatu róży fajansowej. Zgłaszający deklaruje możliwość produkcji pod indywidualne zamówienia – z naniesieniem dodatkowego haftu z nazwą, logiem firmy  czy też imieniem. Wymiary proponowanego produktu to ok 40x40 cm. 

Trójkątna zakładka do książek

– propozycja firmy Tymomania z ul. 3 Maja 9. Zgodnie z zapisami zgłoszenia do konkursu deklarowana propozycja ułatwiać ma częste sięganie po książkę, która odkładana będzie na ozdobiony zgodnie z życzeniem klienta specyficzny wykonany z drewna sosnowego trójkąt. Zgłaszający proponuje wykonanie malunku bądź laserowego graweru napisu „Włocławek”, grafiki kojarzącej się z miejskimi zabytkami i charakterystycznymi miejscami jak np. katedra włocławska, most im. E. śmigłego Rydza lub fajansowymi kwiatami. 

 

Przypomnijmy: celem konkursu jest wyłonienie produktu najlepszego jakościowo, najciekawszego, oryginalnego i nowego pod względem wzornictwa, formy, sposobu prezentacji i dostępności, a jednocześnie związanego z tradycją i kulturą Włocławka oraz Śródmieścia.

 

3 listopada 2021 r. na stronie wloclawek.pl ruszy głosowanie online. Na wyłonienie zwycięzcy internauci będą mieli czas do 17 listopada 2021 r. – będzie to ostatni dzień głosowania. Zwycięzcę konkursu poznamy do 1 grudnia 2021 roku.

 

Ostatnie wydania

Tu i Teraz. Gazeta Włocławka i powiatu nr 175

Gazeta Aleksandrowska nr 214

Gazeta Ciechocińska nr 166

Ziemia michałowska nr 356

Najnowsze Video