Logo Śródmieścia wybrane
Blisko pół tysiąca osób zagłosowało w internetowej sondzie, której celem było wyłonienie znaku graficznego Śródmieścia.
Wygrał projekt nr 2, czyli logo, którego forma na zewnątrz pozostała zamknięta, ale nieograniczona wewnątrz. Symbolika zastosowana w tym znaku odnosi się to do istoty rewitalizacji jako procesu z jednej strony precyzyjnie określonego, z drugiej zaś mogącego przybierać różne formy, ciągle zmieniającego się, dynamicznego.
Łącznie w sondzie oddano 460 głosów: na propozycję nr 1 – 113 głosów (25% głosujących), na propozycję na 2 – 291 głosów (63% głosujących), na propozycję nr 3 – 56 głosów (12% głosujących).
Wybór znaku graficznego jest częścią projektu „Śródmieście na drodze do zmian – opracowanie narzędzi aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców centrum Włocławka”. Logo będzie elementem programu identyfikacji wizualnej, który firmować będzie zmianę sposobu postrzegania tak ważnego obszaru, poprzez budowę jego dobrego wizerunku.